Kubra11222 Kizlar 2,5 yaşında ve 3 aylık iki oğlum var biyere gidemiyorum ikiz bebek arabası alacagim fakat önlü arkalimi yanyana olanlarimi hangi bebek arabası daha kullanışlı lütfen bilgilendirin haftasonu alacağım ama karar veremedim 🙃
3kedili2bebekli Kubra11222 prego 2072 kullanıyorum hem ikiz hem kardeş arabası olarak geçiyor önlü bebek puseti ve büyük port bebesi aynı anda kullanılıyor çok memnunum tavsiye ederim aynı zamanda pusetler de port bebe aparatları da oto koltuk olarak kullanılabiliyor
yilmazbebekler Kubra11222 yani hem uygun fiyatli hem kullanisli joie ikiz arabası kullanıyorum önlü arkalı AVM merdiven dar yerler yani müthiş rahat oluyor kim demiş yanyana iyi diye bir yere sığmıyor ben arabamdan çok memnunum valla tavsiya ederim kapanınca falan tek arabada bir farkı yok AVM’de reyonlarin içini rahat rahat geziyorum manevraları çok rahat ve hafif araba
dalar Kubra11222 abc zoom design ikiz bebek arabası kullanıyorum önlü arkalı bende memnunum yanyana olan daha zor diye düşünüyorum ama durumunuz varsa cybexin bir ürünü var ister iki puset takabiliyorsun istersen küçültüp tek şekilde kullanıyorsun gönlüm cybexden yanaydı ancak biraz tuzlu 😄
beril12345 Joie yan yana ikiz bebek arabası kullanıyorum. Arabaya zor sığıyor, birazda arabamız küçük ondan olabilir. Asansöre sığmıyor. Ama genel olarak iyi diyebilirim.