Akademisyenanne_ Merhaba hanımlar Gaziantep de yaşayıp bilgisi olanlar söylerse sevinirim ilk doğumumu ncr de yaptım doktor beğendim ancak hemşireler berbattı şimdi ikinci doğum için emek hastesi hemşireleri daha ilgili diyen var bilgisi olan paylaşırsa sevinirim.