glz2 Kızlar bugün öğlen 9. Ay aşımızı yaptırdık Kızamık-Kızamıkçık-Kabakulak aşısı akşam 9 gibi kızım domates gibi kızardı kıpkırmızı oldu acile gittik direk ilaç verdiler 6-7 saate diner dediler başına böyle bir olay gelen var mı
glz2 Burcinblgl alerji testi yaptırmıştık doktorumuz yumurtanın beyazına çok az var ama mutlaka ver vücut alışsın dedi veriyorum arada ama vücudu hiç kabarmadı