Merhaba sevgili anneler, bugün aylık kontrolümüz vardı. 3 ay 12 günlük bebeğimin baş çevresi 40 cm çıktı. Doktorumuz bıngıldağı kapanmaya başlamış dedi. Bir ay sonra tekrar bakılacak ve baş büyümesi durmuşsa çocuk nörolojisine yönlendirecek. Bu durumu yaşayanlar deneyimlerini paylaşabilir mi? Biraz tedirginim açıkçası...