Kızlar inanın abartmıyorum istediği olmayınca kendini yerler atıyor, benim saçlarımı çekiyor ya da kendi saçını çekiyor. Eline oyuncak veriyorum kansın diye atıyor, fırlatıyor sonra gidiyor alıyor bir daha atıyor😂 2 gündür ellerini yumruk yapıp sıkıyor yüzünü bile sıkıyor. Hani insan sinirlenince yapar ya öyle bir şey. Yemek veriyorum fızdırıyor. Emzirmeye çalışıyorum istemiyor göğsümü bir cimcikliyor anlatamam. Daha küçücük bebeksin sen nasıl bu kadar sinirli olabilir anlamıyorum. Sizin bebekleriniz de böyle mi ? Hep böyle kalacak diye çok korkuyorum. En sevmediğim ağlayarak istediğini yaptıran çocuklar olmuştur ama benim kızım da öyle olacak sanırım. Yaşında doktor kontrolümüz var ona da sorucam bu sinir ne böyle normal mi diye