symsymsym benim kızım daha çok küçük ama ne hissettiğinizi anlıyorum, bir uzmana danışın diyeceğim ama aslında uzmana danışması gerekenler karşı taraf. Maalesef günümüz böyle oldu aslında kızınızla konuşabilirsiniz, oyun alanında biri sana zarar vermeye kalkarsa sen oradak görevliye derhal söyle, böyle davranışların yanlış olduğunu ve görevlilerin o kişiyi uzaklaştıracağını söylersiniz, normal bir parkta ise kendisinin yine size gelip sesli bir şekilde söylemesini isteyebilirsiniz. Şiddete maruz kalmamalı ama şiddete maruz kalırsa da sessiz kalmaması gerektiğini belki öğrenir gibi birşey düşündüm