Kuzum bende buraya post açmıştım 6 aylık dönemiyor diye 😅 çok endiselenmistim merak etme döner demişlerdi. Vallahi 6 ay 15 günlükken yüz üstü koydum gün içinde fırsat buldukça tekrarladım nasıl döneceğini gösterdim ve döndü şimdi yuzustunde emekleme pozisyonu almaya çalışıyordu hemen sırt üstüne dönüveriyor. İlgisini çeken oyuncak koyup nasıl döneceğini göster döner birde Dr gelisim basamağı değil dönmesi dedi eğer biraz tombulsa zor dönüyor emekliyor. Bazı çocuklarda korkuyor benim oğlan öyle mesela korkuyordu sürekli hareketleri yaptık döndü. Sende telaş yapma dönüyorlar bunun canlı şahidiyim 🤗🤭