Kızım şuan 7 aylık 6. Ay aşıları bacaktan yaptılar 1 ay oldu şişliği kaldı mercimek tanesi kadar kızarıklık yok ama ellediğimde içerde sertlik var küçüldü bu kadar da kaldı endişe ettim bi anda bu normal mi geçermi doktor kontrollümüz 9. Ayda pazartesi tekrar aynı hemşirede menenjit aşımız olcak ama bu durumu yaşayan varmı gece gece kafama taktım