Arkadaşımın oğlunda var muayene ettirdiğinde normal şekilde bakılmış bir çok doktora gittiğinden kimi bu yaşta kimi ise 4 yaşına kadar beklemesini istemez tamamen burnundan nefes alamıyor horluyor ağzından nefes alıp veriyo ve hep ağzı açık o zamana kadar hiç bir tedavi uygulamayacaklarmış sadece hasta olur veya burnunu tamamen kullanamadığında hemen doktora gidip sprey yazdırıyor