happysey anne sütüyle beslenip kilo almasında hiç bi sıkıntı yok . Benim bebeğimde anne sütüyle kiloluydu Dr bana her zaman emzirme dedi . Of bazı doktorlar gerçekten uzak eğitimle doktor olmuş gibi .. saçmalık yani resmen çocuğu aç bırak diyor tabiki dinlemedim ne zaman isterse emzirdim doyunca kendisi bırakıyor zaten . Anne sütünü verebildiğin kadar ver zararı olmaz. 1 yaşından sonra kilosu yerinde sayıyor zaten şuan ne alırsa kâr