Benim oğlum da 4 yas kontrolünde 100 cm 14.5 kiloydu. Herkesin ufak tefek demesinden ben de cok sıkıldım. Sürekli internette çocuğumun boyu kilosu ile ilgili bilgiler araştırıyorum normal mi diye. Saglikocagindaki hemşire cevresindeki çocuklarla kıyaslama kendi içindeki buyume hızıyla kıyasla dedi. Aklima geldikce olcuyorum. Mayis ayindan temmuza 2 cm uzamış. Bence uzama hizi guzel ama yasitlarindan hep ufak. Eylül de 5 yas olacak şuan 106 cm 16 kilo.