Kızlar benim bebiş 24 günlük, maşallahı var bağırsakları çok çalışıyor kakasız bez değiştirmiyorum. Her bez değişiminde de krem sürüyorum ama hemen yellenip yeni kaka çıkıveriyor🫠 kremini popoda duruş süresi çok az yani. Sık sık bezini değiştirmeye gayret ediyorum asla az yapmış biraz daha yapsın diye bırakmıyorum. Kızarıklık oluyordu ama son 2 gündür küçük küçük yara gibi pişik olmuş. Islak mendil kullanmıyorum pamuk ıslatıp siliyorum. Sürekli kaka çıkışı var diye mi pişik oluyor acaba yoksa bez falan kaynaklı mı? Sebamed pişik kremi kullanıyorum ama çok etkili değil sanki. Sudocrem sipariş verdim yarın gelecek bir de onu deneyeceğiz. Bu durumu yaşayıp tavsiyesi olan var mı?