aybarsbebekk berivan2709 normalde sma kullanıyorum tabi şuan 1 yaşına girdi eskisi kadar çok içmiyor. Sma bulamadıgım zaman bebelac alıyorum
tgcyi berivan2709 aptamille basladik cok kustu sonra tavsiye uzerine gectik uzun suredir kullaniyorum memnunuz kilo alimi iyi gaz yada kabizlikta yapmadi
ozgersinada berivan2709 vallahi ben çok mama denedim cok gazli bi bebegim vardi hepsinde ayni etkiyi verdi bende en son onu denedim hem daha ekonomik hemde sanki iyi geldi yada buyudugu icin bilmiyorum
ozgersinada berivan2709 insallahh. Biraz erimesi zor ben kaşıkla karıştiriyorum azcikta calkaliyorum iyi oluyor bilginiz olsun
berivan2709 ozgersinada evet bende başladım hep pütür pütğr işte bebişim sabırsız hazırlayana kadar kıyameti koparıyor 😂😂
simaym94 berivan2709 Bebelac en iyisi bence Aptamil hip bunlar hep gaz yaptı ben üç cocuguma da onu icirdim üçüncü çocuğuma iciriyorum hala çok şükür normal de gaz zaten olur bebekler de ama Aptamil hip çok gaz yapti
berivan2709 simaym94 ay bugün başladım inşallah bebeğime şifa olur biraz da toparlanır kilo artılı da olmadı önceki mama ile
alpannesi37 berivan2709 kilo artışı iyi İlk bebeğimde de kilo almadığı için kullanmıştık devam etmiştik Memnunum Normal bebelac gaz kabızlık yapabiliyor Bebelac gold daha iyi
3oglanannesi berivan2709 bebelac benim ikizlerde birinde kabızlık yaptı diğerinde alerji yaptı oyuzden bu seferki bebeğimde tercih etmedim sma aldım.. ama onunda kilo aldirmadigini yazmislar üzüldüm bakalim ins.iyi gelir…bence bebekten bebeğe degsiiyor..
berivan2709 3oglanannesi tabiki bebekten bebeğe göre değişir sma kilo aldırmadı ve gaz yaptı bizde çok isterdim sma da kalmayı ama bebeğime iyi gelmedi fark edince mama arayışına girdim inşallah Bebelac iyi gelir doğru mamayı bulmak çok zor 😞