Canimkizim34 aynı benim oğlum😀
hiç dert etme üstünede düşme .. bende cok uğraştım hiç ağzına alma huyu yoktu, çubuk krakeri akranları çatır çatır yerken bizimki kırıp kırıp atıyordu... kaşar peyniri yemeye başladı önce, sonra kraker ...20 aylık bu arada ve bu dediklerime ilave birde çikolata yer eline alıp...zamanla yiyecek 🙏🏻 bi tiyosu yok bunun, bana kalırsa paşa gönülleri ne zaman isterse o zaman yiyecekler