ardayse kullanılmış olduğu için iade almazlar daha o konuda ebebek kutusu açılmış ürünleri bile almıyor kaydırak almıştık küçük geldi gözümüze aynı gün götürdüğümüzde kutusu açıldığı için almadılar iade yani garantisi varken tamirini yaptırın bence komple kumasini değiştirirler zaten