umyadn Kızlar 2 gün önce büyük çişini sildiğimde ıslak mendilde vardı yediğindendir dedim önemsemedim az önce idrarını alırken vajınasına baktım kan vardı ıslak mendile sildim geldi dokturana randevu aldım
bayraktarkkubra umyadn enfeksiyonda olabilir idrar yolu enfeksiyonlarında kanlı idrar olur kızınızda başka şikayet varmı acaba
bayraktarkkubra umyadn oluyor akıntı gibide idrarı kesik kesik yapma ağrı veya yanma varmı ben kendim çok çektim idrar yolundan sadece kanlı akıntılı idrar vardı adet olucam sandım hatta ama enfeksiyonmuş basit bir idrar tahlilide verin derim ben geçmiş olsun 🌺
umyadn bayraktarkkubra çok korkuyorum yarın nasıl olur bilmiyorum önce zaten hastalık geçirmişti onda enfeksiyon çıkmıştı ve halsizlık vardı durdugu yerde yatıp kalıyor idrar tahlili verememiştik insallah kötü bir şey degidlro teşekkür ederim Allah razı olsun siZden
Meri-Mel umyadn Nasıl kan var ,çocuk yanininzdan hiç ayrılmadı değil mi 🥺 Bir tahlil yaptırin,mutlaka doktora başvurun.
bayraktarkkubra umyadn ne demek korkmayın kız çocuklarında çok sık olur nacizane tavsiyem çok ıslak mendil kullanmayın yazmışsınız ondan demek istedim sadece suyla yıkayın silmesine ekstra dikkat edin geçmiş olsun tekrardan
umyadn Meri-Mel asla yanımdan ayrılmadı zaten ondan başka kimsem yok gurbetteyiz eşim çalışıyor şuan kafayı yemek ızereyim bir an önce sabah olsun istiyorum insallah basit bir idrar yolu enfeksiyonudur
umyadn bayraktarkkubra dikkat edecem ıslak mendil konusuna yarın için doktoruna randevu aldım bu gece uyku yok bana araştırmaktan kafayı yicem
rumeysa51 umyadn sizi anlıyorum ama çok araştırmayın kendinizi de bebeği de gerer bu durum yatıp uyuyun inşallah aksi bir durum yoktur enfeksiyonu dur hemen geçer internet araştırma yapınca insan kafada kuruyor daha fazla
bayraktarkkubra umyadn sakin olun birşey yoktur allahın izniyle siz iyi olunki çocuğunuzda iyi olsun çok araştırmayın internetten çok sağlıklı olmaz