sarppp Benim çocuklarımın arası 8.5 yaş ve bebeğim çok zor bir bebekti kolik,atak herşeyi uç noktada yaşadık 8 ay boyunca ağlamanın kralını yaşadık bende hep yetemiyorum olmuyor diyordum ama inan bana Allah öyle bir güç veriyor ki herşey oluyor üstesinden geliyorsun şuan büyük kızım ağustosta 10 yaşına girecek bebeğimde 11 aylık 1 ay sonra yaşımız olacak ve ben o günlere rağmen hep keşke arasını açmasaydım diyorum şuan herşey o kadar güzel ki kızlarım birbirine hayran hele bebişim ablasına o kadar bağlı ki bu hayatta verdiğim en doğru kararlardan biri kızıma kardeş oldu gerçekten. Böyle şeyleri düşünüp kafada kurmak yerine biraz zamana bırakıp hayatın akışına uymak daha güzel olabilir benim kızım kardeş istediği için ama biz zamanında kardeş yapmadığımız için depresyona girdi ve biz yıllarca psikolog,pedagog kapılarında gezdik