alpmomssss bizde 3. Aya geciyoruz gunduz inanilmaz zor bugun kriz geldi emziriyorum yok uyutmaya calisiyorum yok sonra biraz kaldirdim baktirdim yine emzirdim sakinlesti ve uyutmaya calismadim, 5dk uyumustu o onu dinlendirdimi bilmiyorum, sonra yikadik uyudu yine uyandi, bu gece zor gibi gozukuyor bizede, boyle boyle sebepsiz uyumamalar cok zorluyor gunduz cok uykum geliyor, sizde nasil mesela kendinuykusu geliyor dami uyumuyor saate bakip mi uyutmaya calisiyorsunuz atiyorim 2 saattirnuyanik diye, bide pispis sesi olmadan asla uyumuyor bizimki yuzu kapancak pispis olcak gerekirse patpat el tutma basini sevme gibi