Kızlar bana hediye olarak dyson gen 5 aldılar. İlk önce kırmızı lastiğinde kopmalar olmaya başladı ama pek önemsemedim. Daha sonrasında ekranı birden bire gitti süpürge çalışıyor ama ekranı yok. Dysonu aradık eğer servise biz götürürsek ücret alacaklarını kendileri kargo yoluyla aldıklarında garanti kapsamında onarım olacağını söylediler biz de kabul ettik gelip aldılar. Bataryayı değiştirmişler ekran var ama o kopan lastiği tornavidayla içine geri sıkıştırmışlar ve bu işlemi yaparken gold kısmına zarar vermişler boyası kalkmış. Müşteri hizmetlerini aradığımda hiçbir çözüme ulaşamıyorum tekrar onarıma almak istiyorlar ama neyi onarıcaklar ki üstüne boya sürüp geri göndericekler. Bunların gidip konuşabileceğimiz bir yeri yok mu telefondan herhangi bir çözüme ulaşamıyoruz