1_anne Bizde de böyle oldu. Bir iki ay kadar kendim tutunca ediyordu,tutmasam altına yapıyordu. Sonradan kendi söylemeye başladı. Sizde her çiş tutunca sorun varmı diye,olunca bana söyle. Altına yaparsan ıslanırsın hasta olursun. Bez poponu artık kaşındırıyor takarsak yara yapacak😂 1.3 başladım alışdırmaya. 1.6 kendi söylemeye başladı. Ama geceleri takıyordum ben. 2 yaşda anne artık gece de takma benim çişim olunca kendim söyliycem dedi ve bıraktık. Bir iki defa su çok içtiğinde geceleri altına yaptı. Daha da yapmaz. Gelen ay 3 yaş olucak. Çok sabırlı olmalısınız. Zaman geçtikce artık beze de alışıyorlar ve söylemek gidib yapmak onlara rahatlık vermiyor.