melislinaa Kızlar bir haftadır diyetteyim yani bi listem yok kendi kafama göre bişeler yapmaya çalışıyordum 67 den 65 oldum şuan canım acayip ekmek arası bişeyler çekti kendime ödül gibi haftada bir gün böyle kaçamaklar yapsam bir şey olurmu acaba ?
kivircikkannesi melislinaa Ben hedefe ulaşmadan yemiyorum Bir kere kaçamak yapınca bozuluyor 🙄 Kaçamak yapar sonra devam ederim diyorsan yap aklında kalmasın😃
Sulee_ melislinaa haftada bir gün ödül günü olarak yapabilirsiniz ama iradeniz varsa eğer birkerelik yapıp tekrar diyete dönecem derseniz yapın çünkü insan bir kere bozdu mu daha adapte olamıyor örneğin ben 2 senedir diyetteyim illaki kaçamaklar oldu 120 kilodan 88 kiloya düştüm bayramdan önce 88 kiloydum bayramda yedim hep o günden beri bir türlü adapte olamıyorum 91 kiloya çıktım bugünde yiyim yarın başlarım tekrar diye diye kaç gün oldu ipin ucu kaçtı mı kaçıyor valla
nursnmh melislinaa bende başladım 4. Günüm 😀akşama kadar harika gidiyor akşam 8 den sonra acayip iştahım aciliyor acili ekşili ekmekli falan birsey yemek istiyorum ve yiyorum bu yüzden de olmuyor galiba 😅
melislinaa kivircikkannesi ama hedefe ulaşıncada o zaman hep diyetteki gibi beslenmiyoruz o zamanda aynısı olabilir 🙄