ben aralikli oruc yaptigim zaman telegramda doktor mustafa uyenin grubu vardi.baya buyukdu 10 binden fazla uyesi vardi.herkes kendinden bisey yaziyirdu aldiklari verdikleri kilolari falan ben ordan motive oluyordum.tek kalsam yapamazdim o kadar aylarca tek ogun 🥲