sevdaozkan 2 aylıkken kilosu 5800 idi simdi 6400 bir buçuk ayda 600 Gr almış hemşire az almış dedi mamaya başlamalı mıyım bilmiyorum ne yapmam lazım
kitapsever_ sevdaozkan neresi az acaba benim bebeğim 5 aylık tam 7 kilo ve sadece mamayla beslediğim halde mama kilo aldırmıyor her bebeğin gelişimi de aynı değil gayet iyi Kilosu bence başlamayın
naz2911 sevdaozkan 4 aylık bebeğim 5.300 kendimi kesiyim o zaman ben takılma yaa 😂🤦🏼♀️ gayet güzel kilosu emzirme aralığına dikkat et mama falan verme doktor görmeden canım
aysebb sevdaozkan Az değil gayet normal. Zaten artık 4. ayla birlikte kilo alımıda yavaşlayacak bilginiz olsun. Mamalık bir durum yok yani rahat olun siz