Duruecemm merhaba . Bunu yazdığımın üstünden 9 ay geçti 😇 Hala bebeğim emsallarine göre ileriden gidiyor şu anda 16 aylık 19 kilo . Fakat yaklaşık 1 yaşından beri yani 4 aydır aynı kiloda . Yemeyi de seviyor . Benim bu durumda tek müdahil olduğum şey yediklerinin sağlıklı içeriklere sahip olan besinler olmasına dikkat etmekti. Ben 17 senedir tip 1 diyabetim . Endişelenmeyin . Herhangi bir bebeğin diyabet olma riski kadar bizim bebeklerimizinde diyabet olma riski . Kimi bebek ağırlıkla karbonhidratla beslenir kilo almaz . Ancak bizim bebeklerimiz yumurta dahi tüketse yalnızca iri olabiliyor, diyabetimiz kaynaklı iri doğduklarından bir süre daha böyle gidip sonrasında rayına oturacaktır .😇🙏🏻 Endokrine de götürdük. Bu dönemde istisna bebekler oldukları için persentili değil , genel durumunu baz aldıklarını söylediler 🙏🏻.