NhLpRn Merhaba, benim bebeğimde de süt alerjisi var, şu an 8 aylık. 4. Aydan beri diyet yapıyordum, geçen ay yoğurt yedirmeye başladım. Her yediğinde ağzının kenarlarında kızarıklıklar oluyor. Doktor da zamanla vücudu alışacak, tüm vücutta döküntü olmadıkça sorun yok, vermeye devam edin dedi. Gerçekten de her geçen gün biraz daha az oluyor.