Bebeğim 5 aylık kızlar bugün bi hapşırıktır başladı yarım saatte bir hapşırıyor hapşırdıkça burnu akıyor bi huysuzluğu yada ateşi yoktu gün içinde gece uykusuna biraz direndi ondan mı bilmiyorum sizce üşüttü mü ya hastaneye gitmek istemiyorum salgınlar falan hastane ortamı ama bi iki gün bekleyip geçmezse pzt gitmeyi düşünüyorum öncesinde evde ne yapabilirim 5 aylık daha burnu falan tıkalı değil hapşırınca akıyor sadece 🤦🏼♀️