Kızlar 28 günlük bebeğim doğduğundan beridir uyanık geçirdiği sürede sürekli ağlıyor ya uyuyacak ya beslenecek başka türlü kesinlikle durmuyor. Altını değiştirirken ağlar, üstünü değiştirirken ağlar, banyo yaptırırken ağlar. Mamasını yapana kadar çatlayacak derecede ağlıyor. Bakıyorum diğer bebeklere sakin sakin duruyorlar. Neden böyle anlamıyorum. Doğru düzgün uyanık vakit geciremiyoruz. İleriki aylarda değişir mi