rimrim Bebeğim Birkaç güne 10 aylik olacak. Su an 3 öğün veriyorum. 10 aylık bebeği olanlar kac öğün ek gida veriyorsunuz?
derinsmayko rimrim 3 ana öğün kahvaltı öğle yemeği akşam yemeği şeklinde mı? Emziriyor yada formül süt veriyor musunuz? Ben o aydayken 3 ana öğün 3 defa da formül süt veriyordum
rimrim derinsmayko Evet kahvalti ogle yemeği akşam yemeği veriyorum. Aralarda da emziriyorum tabii cok emmek istemiyor ama emzirmeye çalışıyorum
derinsmayko rimrim yani seviyorsa ara öğün yoğurt falan ekleyebilirsiniz bana yeterli geldi emen de bir bebekmiş hem