lumoss Hay ağzına sağlık. Boynum ağrıyor diyo doktora gittim. Kesinlikle boyunluk alacaksın dedi. İçim rahat etmedi bir de prof doktora gittim. Ne boyunluğu, boyunluk kullanırdan beter olursun dedi. Ben şimdi o doktora güvensem daha kötü olacaktım. Ben artık doktorlara güvenmiyorum, 2-3 tane doktora gözükmek lazım
Burası da dayanışma platformu olduğu için, sorulmasında ne sakınca olacak. Belki başkasının başına gelmiştir, deneyimi olanlar vardır.