merhaba, bebegim 3.5 aylik, 2.ayindan beri red yasiyoruz sagimla besliyorum. ben her yolu denedim nerdeyse ama memeye donduremedim ne yazik ki, umarim siz basarili olursunuz. size tavsiyem sagim sayinizi artirmak olur en azindan imkaniniz varsa 4-5 e cikarmanizi tavsiye ederim (uzmanlar cok daha fazla olmasini istiyor min8). ben bir donem cok bikip sagimi 3 e dusurmustum. sagim araligimin 12 saati buldugu oluyordu ve mastit oldum. asla ama asla kimse bu aciyi yasamamali ben cok agir gecirdim perisan oldum. simdi gunde 4-5 kez sagmaya calisiyorum max 6 saat aralik koyuyorum. insaniz bikkinlik geliyor insana illaki ama ben cok korkuyorum mastit tekrarindan artik.