Merhaba göğüs pedi ne kadar süre kullanılır bilen yazabilir mi ??
hsny_6 benım bebeğim 10 aylık olacak hala kullanıyorum
hsny_6 ben hala kullaniyorum 6 aylık
Üst 🙏🏻
serifee61 benim 2 haftalık uygun bulduğumda çok alayım diye düşünmüştüm mantıklı öyleyse 🙏🏻❤️
cLearQueen teşekkürler ❤️
4 aylık bende kullanıyorum gece özellikle süt birikiyo akıyo bazen