Kızım 23 aylık olmak üzere 1.5 yaşından beri tuvalete hevesli ne zaman oturtsam yapar, 4 gün önce çok ısrarcı oldu tuvalete gitmek için bende eğitime başlamaya karar verdim ama tuvaleti gelince söylemiyor ben götürürsem yapıyor götürmezsem altına yapıyor. Bugün de önce çiş diyip sonra ardından hemen altına yaptı ⅘ kere falan bide geceleri de tuvalete kalkmıyor yok diyip geri uyuyor sadece bugün sabaha karşı bir kere kalktı. Deneyimli anneler akıl verin nolur erken mi yoksa böyle böyle öğrenecek mi ne kadar sürer bezdim gerçekten