Merhaba, 5.5aylik bebegim usuttu burun akıntısı ve biraz öksürük var serumla fakan temizliyorum burnunu ve buhar veriyorum burnu daha iyi acilsin diye birazda halsiz ek gidaya ye i basladik tadimlardayiz bebegin iyilesmesi icin ne yapabilirim dogal onerisi olan annelerim yardimci olur musunuz ??!!