Bebeğimi akşam uykusuna eşim yatırıyor ayağında sallıyor bu şekilde 3-4 saat uyuyor gece uyanınca yatağa alıyorum yanımıza emerek uyuyo, uyuyunca bırakıp memesiz de uyuyo ama sabaha kadar göğüslerim acıyo memesiz uyusun diye müzik açıp yastığa yat diyorum. Bazen yapıyor bazen kıyamet kopuyor. Sizce bu tutarsızlık aramızdaki güvenli bağlanmayı zedeler mi? Yani tamamen kendimden ayırmamak için geceyi ikiye bölüp böyle bi yöntem uyguladık zira çok zorlanıyoruz denemediğim yöntem de kalmadı uyku eğitimi veremedim, iş güç de olunca. Şimdi hem yatağımıza alıştı hem memeyle uyumaya. Gece uyandığında artık direkt yatağımı gösteriyor. Nasıl kendi yatağına alıştırsam onu da bilmiyorum, kusura bakmayın uzun oldı