Ctnplt cok gecmis olsun.Ne durumdasiniz?Gecen sene kizim hem a hem b sini gecirmisti onda hemen ilaci kullandik ertesi gun atesi kotrol altina alindi.4 gun once aile hekimi gordu bademcik iltihabi antibiyotige basladik ,bugun atesi cikti.Test yaptirdik B si pozitif.Bir de ilaci,ates dusurucuyu kustu.Dr de tekrar verme dedi suan basinda nemli ilik bezlerle dusurmeye calisiyorum :(4 saat gecsin oyle ates dusurucuyu ver dedi.Oburunde ilaci basinda almistik ama suan anlasilmadi yani napicsz bilmiyorum yarin sabaha vercez tum ilaclari insallah hemen atlatir,sizinde hafiflemistir insaallah