Kızlar LPG+benzinli araç kullanmaya çalışıyorum ama yarım debriyajı bulmakta zorluk çekiyorum ve araba çoğu zaman istop ediyor. Bunun yerine debriyajın kavrama noktasını bulmadan gaz verip kalka bilir miyim kızlar.
İnşallah anlaşılır bir şekilde yazılımdır