laymeriii 1 hafta olucak kaleidon başlayalı 3 gündürde nurse harveys colex kullanmaya başladım bebeğime ama bu hafta hep ıkınmalar başladı nerdeyse morarana kadar sıkıyor kendini uyurken bişey yok ama uyanık olduğu ve akşamüzeri olduğunda başlıyor gazda çok duymuyorum masajda yapıyorum genede yok yapmıyor kakasını zaten 4-5 günde bir bunlardan hangisi böyle yapmış olabilir ya 1 haftadır çok huysuz olduğu için hangisi yaramadı bilemiyorum şuruptan öncede böyle miydi hatırlayamadım kullanan böyle bişeyle karşılaşan var mı napıcam bilmiyorum ne kullansam bişey oluyor tuvaletinide hergün yapmıyor
tahin laymeriii ben kaleidon ve sab simplex kullanıyorum, o dediğiniz ıkınma bn sab simplexin ilk günleri oldu sonra biraz hafifledi sanırım alışana kadar oluyor ama yinede doktorunuza danışın isterseniz
laymeriii tahin damlasını kullanıyosan şuruptada sıkıntı olmaz demişti ama bilmiyorum kullan dedi ama ben devam etmeli miyim bıraksam daha mı kötü olur bilemiyorum
tahin laymeriii yönlendirme yapmaktadır istemem ama sanki bir süre sonra azalıyor ne kadar suredir kullanıyorsunuz
laymeriii tahin 3 gün oldu damlalarıda ben salak gibi kafama göre veriyordum meğerse hep düzenli vermek gerekmiş böyle şeyleri bilmiyordum
tahin laymeriii yaaa evet saat kurup veriyorum ben ondan olabilir estağfurullah, mesela doktorumuz sab simplex 3 kez, kaleidon 1, 1 de d vitamini günü böyle aralıklars böldüm alarm kurdum öyle veriyorum hepsini