Oğlum 2.5 yaşında devam sütü kullanmıyor Beslenmesi gayet normal sadece kilo aldım uzun zamandan beri duruyor sürekli ishal hiç katı kaka yaptığını hatırlamıyorum belki nadiren kabızlık oluyor çocuk hastalıklarına gittik çocuk gastroentrolojıye gönderdiler öyle bir saçma doktora denk geldi ki alay eder gibi muayene ediyor sıfır almayı büyük ihtimalle devlet hastanesi olduğu için hem azarlar gibi konuşuyor Yaşayan varsa aranızda ter test yaptırmamızı istediler ama hiçbir şekilde yer bulamıyoruz neden olabileceğini dahi söylemedi bize başka doktora da randevu bulamıyorum bekliyorum şu anlık