Merveeofs Seneye için şimdi bakayım diyorum belki biraz daha uyguna düşer malum sezonda fiyatlar çok uçuk bugün birkaç yere baktım hiç uzun kol bile yok ortalarda internetten bakayım dedim.. siz kalın tam kışlık montları nerelerden aldınız nereyi önerirsiniz?
zeynepyusufaslan Merveeofs ebebekten şişme mont aldım baya uygundu memnunum Civilden peluş aldım dar kalıpmış deneye giyemex ama güzeldi Bi de modamizbir diye bi sayfadan astronot tulum aldım seneye de alacağım inanılmaz güzel sıcacık tutuyor içi peluş ve asla dökülmedi kaç kez yıkadım sapasağlam ve çok uygundu
forumgurmesi Ben bunu almıştım sezonda, büyük geldiği için önümüzdeki kış giyecek içi kürklü kalın :)
Merveeofs zeynepyusufaslan ebebek şimdiki montu ama zaten 5 yaş giyiyordu anca oluyordu seneye için oradan bulamam artık, astronotlar için de büyüdü artık yani ama civile bir bakayım iyiyse kalınlık olarak vs
obiranne3 Merveeofs decathlon bakabilirsiniz. kızlarıma ordan alıyorum hem kaliteli hem fitatlar dışarı ile aynı ve ömürlük
turuncbebek Merveeofs kalın Kış için kotondan aldık ve güzeldi seneye de olur dedim alirken ama zor olucak givi 😄 hm den hediye geldi bir de o daha ince ama o da güzel sadece çok soğuklarda yetersiz kalır. Yine kotondan bakacam sanirim %50 indirime girmisti 700 tlye mi ne almıştım ekim Kasım gibi sanirim
papatyam-34 Merveeofs ben e bebekten almıştım şişme mont içi yünlüydü biraz büyük almıştım bu sene de giydi çok memnundum mont hala yepyeni duruyor hiç eskime falan olmadı
Merveeofs papatyam-34 kızımınki de onlardan gerçekten güzeldi ama şimdi üzerindeki zaten maks yaştı ebebekte 5yas üzeri yok seneye için oradan bulamam ☺️
Merveeofs Meri-Mel yani şöyle kızım bir dahaki kış sezonu 3-3.5 olacak ama kalıba göre biraz da.. mesela şu an 2.5 yaş ama üzerindeki e bebek 5 yaş ve seneye giyemeyecek