semaakls94 benim kızımda atopik cilt daha önce hipokort adında bir ilaç kullanmıştık kortizonlu 3 Gün kullan bırak demişti doktor o kremi sürerken iyiydi bırakınca gene coştu bu kez başka doktora gittim oda 1 hafta kullandırttı ama liste yazdı belirli günler falan kullandık baya hafifledi gene sonra bioderma atoderm adında bir nemlendirici ile 3 saatte bir sürekli cildini nemlendir hiç kuru kalmasın demişti öyle yapıyoruz fakat bu ara gene başladı özellikle kollarında daha yoğun. Banyo sonraları da hep mustelanın bebek yağını sürüyorum ben sampuanimiz da mustela. Bu hafta içinde kontrolumuz olacak bakalım ne diyecek cildine inşallah geçer çok zor çünkü 😑