pelnztrk Bugün daha sık şekilde öksürme ve hapşırma oldu bebeğimde henüz daha 22 günlük. Sizce normal mi yoksa hastalandımı bebeğim ? Çok hafif arada burun akıntısı oluyor. Ateşi yok
Omeraslan pelnztrk hırıltılı nefes alırsa doktora gitmelisiniz. Ya da havlar şekilde öksürürse. Üşütme olma ihtimali yüksek. Oda sıcaklığını koruyabilirseniz banyo rahatlatır.
pelnztrk Omeraslan oda sıcaklığım 24 derece bugün banyo yaptırdım ama üşütmedim ufo yakmıştık oda da hırıltılı nefes alması yok kibar bi şekilde öksürme var
Omeraslan pelnztrk terlemesin dikkat edin. Biraz takip edin, burnunu serum fizyolojik ile temizleyin ilerlerse doktor görmeli henüz çok küçük.
pelnztrk Omeraslan yok kalın giydirmiyorum zaten ev sıcak diye kontrol ediyorum terlemiyor bazen burunda sümük olduğunda serum ile temizliyorum bakalım eşimi bekliyorum belki götürürüm Ama dün kontrole götürdüm herşey yolunda dedi doktor 1 gecede hemen hastalanır mı ki