Kızlar arkadaşım hamile. İlk gebeliği ve 9. Haftadan beri neredeyse her gün iç çamaşırı kan içinde kalıyor. Doktora gidiyor doktor bana kanama için gelme bu çok normal diyor. Normal mi ya ?? Ben 3 gebelik geçirdim hiç böyle bir şeyle karşılaşmadım. Normal mi gerçekten?