hepbahar123 Aslında çevremin etkisinde kaldığımı düşünüyorum bir sürü kuzenim va var hepsi3-5 gün içinde öğrendi abartmıyorum 1 haftayı bulan yok bana da hep 2-3 günde öğrenir dedikleri için kendimi ona şartladım istemsizce haliyle 3 günü geçince de olmuyor mu diye düşünmeye başladım.
Gece gündüz aynı anda bıraktık , bez geri takarsam kafası karışır diye takmayı artık düşünmüyorum. Halılarım zaten yıkamaya gidecek o yüzden önemli değil yerde kalsınlar hem çocukta strese girmemiş olur noluyoruz diye 🥲 bağırmıyorum kızmıyorum kendi kendime sinirlenip iç çekiyorum ama elimden geldiği kadar ona yansıtmadan güzel güzel konuşuyorum ınsallah hallolur 🥲