oznurt Arkadaşlar 9.5 aylık bebeğim var sütümün azaldığını ben son 2 haftadır farketmiştim ama konduramadım güzel de besleniyorum dün gece 2 saat boyunca ağladı sanırım açlıktan dedim ek gıda yaptım yedirdim oylelikle geceleri de çok uyaniyordu emzirmeye çalışırken hep çekiyordu kafasını sanırım süt gelmediği için memeyi istemiyordu gece huzursuzluğu da meğer açlıktanmis anladığım kadarıyla bugün 4 farklı sağım şekliyle denedim giyilebilir pompa elektrikli pompa manuel pompa ve elimle sağmama rağmen 3 saatte 5-10 cc falan çıktı nasıl arttırabilirim bunu nasıl geri çevirebilirim en hızlı şekilde
barankus oznurt bende arttirmaya calisiyorum sutumu.hosaf ve taze borulce etkili oldu bende cok.tabi bol su icmekde etkili.su isini duzene koyamadim cok ama taze borulce baya etkili oldu yedigim gunlerde sutum daha cok geliyor.birde hipp anne cayi ve kimyon cayi iciyorum.5-10cc den 40-60 cc lere cikabildim 1 haftadir.
minnakkofte oznurt Solgar brewers yeast bol su bol uyku stressiz hayat.bi de bol sağım yapmaya çalışın
mondecaidensecmeler oznurt bol bol su için. Her emzirmeden sonra en az 2 bardak su için. Bestlak damla çok etkili. Dere otu, bulgur, vişne suyu bende iyi etki yaptı. Ve fırsat buldukça biseyler atistirin rezene de çok iyi geliyor. Burda dut kurusunu da duydum
oznurt @“barankus”#p35325502tesekkur ederim bilginiz için bende size bi tavsiyede bulunayım bu ilk değil aslında ama ilk defa bu kadar 5-10 cc çıkıyor normalde ben 9 aydır ne zaman azalacağını hissettim hemen kuru kayısı çiğ badem dut kurusu kuru incir ve kuru erik takviyesi yaptım o da çok etkili aklınızda olsun bir de hoşaf ne hosafi
barankus oznurt evet hosaf dedigim bunlar aslinda.sekersiz hosaf yapar gibi yapip gidip geldikce iciyorum surekli.hosaf icmedigim gunlerde azaldiginj hissediyorum
oznurt minnakkofte bol su net ama stressiz bi hayat sorry ben yapamıyorum siz de oluyo mu sıfır stres 😂
surprizbebe minnakkofte benim tek memede azalma var saçma sapan. Bu ürünü almayı düşündüm ama sağ memem aktif süt üretiyor solun azalma sebebi ne olabilir solgar işe yarar mı bilemedim
surprizbebe minnakkofte benim tek memede azalma var saçma sapan. Bu ürünü almayı düşündüm ama sağ memem aktif süt üretiyor solun azalma sebebi ne olabilir solgar işe yarar mı bilemedim
minnakkofte oznurt malesef ama sıfır olmuyorsa da yine azaltiyorum benim bebiş tedavi yöntemim var bebem uyanana kadar kafaya takarım uyanıp da bi koklayinca her şey uçar 😁
oznurt Bir ara power pumping yöntemiyle 120 cc lere kadar çıkarmıştım tek göğüsten şimdi inşallah yine ulaşabilirim
oznurt surprizbebe benim de solu çok emmedigi icin solda azalma vardı sezeryan sorması ilk sağı emdiginden mi nedir bilmiyorum ilk şoku verdiğim zamandan beri sevmiyor azalma vardı ama başardım 3 günde arttırmayı başardım çok şükür
barankus surprizbebe benimde ayni ne yaptiysam sol memeden 20cc den fazla alamadim oda cok nadir zaten normalde 5-10cc falan geliyor sol memeden
minnakkofte surprizbebe tıkanıklık olabilir mi masaj sıcak su sağım yaptınız mı? Ya da onu daha az emiyo olabilir mi? Bı deneyin tabi solgari da ben ilk kızımda kullsnmistim bi tek o ise yaradı geri kalan sadece kilo yaptı
surprizbebe barankus neden acaba ya gerçekten anlam veremiyorum. İkisini de emziriyorum sırayla veriyorum tek meme emer her beslenmede benimki. Şimdi sol azalınca almaya başladı ikisini birden aynı beslenmede
barankus surprizbebe benim sol memeyi hic almamisti sezeryan dogum.oldugu icin hemen sutum gelmedi daha dogumdan cikar cikmaz sagim yapmaya basladim saga saga zorla 2.gun sut getirttim memelerimden.sol gogus ucum cikmiyo hic ona bagliyorum ben zorda olsa kolik sancilarinin oldugu saatlerde veriyorum hirsli hirsli emiyo ama banamisin demiyor.duzenli sagimda yapiyorum yok bi soyle saril saril gelmedi o sut.
barankus surprizbebe birde ne kadar emsede sagsam da sol gogsum hafif sizliyor sanki doluymus gibi ama ne sislik ne sertlik hic bisey yok doktora gdcem bunun icin belki tikaniklik falan vardir.8 gunlukken falan sol gogsum 1 sagim atladim diye mastit olmustu aglaya aglaya sagip bosaltmistim gogsumu ondan sonra zaten 20ccden fazla gormedim.ilk gunlerde o kadar cok sut gelmiyordu zaten
surprizbebe barankus benim de tam tersi iki kez mastit olan antibiyotik kullanmak zorunda kaldığım memem değil diğeri bitti. Hatta biten meme ilk aylarda fazla sağımdan hiperlaktasyon olmuştu. Şaka gibi gerçekten
surprizbebe barankus benim de tam tersi iki kez mastit olan antibiyotik kullanmak zorunda kaldığım memem değil diğeri bitti. Hatta biten meme ilk aylarda fazla sağımdan hiperlaktasyon olmuştu. Şaka gibi gerçekten
surprizbebe minnakkofte tıkanıklıktan kastınız mastit gibi mi? Hani öyle bir beze falan yok yani sönük zaten meme. Hele sağarsam artık 5-6 saatte ancak doluyo
melikedefne oznurt taze veya kuru börülce bol soğan yiyin. Havuç yiyin mutlaka Ve her gün bir kaşık tahin. Bir avuç kuru dut iki tane kuru incir bir tane kuru kayısı 1-2 tane hurma bunları suya koyup kaynatın her gün suyunu için günlük yapın rezene çayı için bunlar arttıracaktır