Anneler merhaba,
Kızım 3 buçuk yaşında idrar yolu enfeksiyonu oldu. Belirti çiş yaparken acıması. Kültürde de üreme görülmüş. Doktor zimaks yazdı onu kullanıyoruz bugün başladık. Başka öneriniz var mı? Şunu da yaptım atlattı diyebileceğiniz. İlk kez olduğu için tecrübesizim.