Merhaba benim bebeğimde 1 ay 27 günlük Başta kundak yapmıştık ama daha sonra kolları kapalı kaldığında ağlamaya başladı kundağı bırakmıştık ama şimdi sadece geceleri uyutmadan önce ben kundak yapıyorum ve ayağımda aşırı sallamıyorum ama İyice uykuya geçene kadar pıt pıt yapıyorum uykusu ağırlaşınca beşiğine koyuyorum birde Her uyandığında canlı sesler yapmayın karşısından konuşmayın geri uyuyor zaten kendiliğinden yani benimki böyle oldu gündüzleride aslında uyku saatlerini geçirdiğimiz için huzursuzlanıyorlar Çok uykusuz bırakmayın mızmızlandığında uyuyun uyutmaya çalışın ben birde beyaz gürültü melodisinden yardım alıyorum Uyudukça sesini kısa kısa en son kapatıyorum ve uyumuş çoktan ağır uykuya geçmiş oluyor