Kartanesi26_ 42 günlük anneyim, ben de sezeryan doğum yaptım sütüm geldi hemen ama çok da bi faydası olmadı. 3.400 doğan bebeğim ilk aay kontrolünde sadece 600 gram almış. Sütün yetmediğini mama vermem gerektiğini falan dediler. Başladık ilk etapta meme reddi falan yaşamadık ama bugünlerde mamayı istiyor meme de ağlıyor 🤦🏻♀️ bende sütü sağabildiğim kadar sağıp öyle biberonla veriyorum. Memeyi de uykusunun arasında ve gündüzleri zora kötek veriyorum 😏