asilburcu Merhaba kizlar doğum parası başvurusu yapmaya çalişiyorum ilk çoçuğum ilerliyor sistem sona gelince onaya gönder yapamıyorum siz ne yaptınız başvuru yaptınız mi?
eliffff34 asilburcu bende de aynısı oluyordu dün yaptım oldu ara ara deneyin sistemsel kaynaklı hata var sanırım
asilburcu eliffff34 peki şuan ne görünüyor bende talep görüyor yazıyor ama normal e devlet üzerinden girincede başvuru sonucunda doğum yardımı başvurunuz gözükmemekte diyor