SheDoesntCare Başına gelen var mı 🥹neler yaşadınız normal doğum mu sezaryen mi oldu ve bebekler küveze girdimi mi
3kedili2bebekli SheDoesntCare 32+3 de sancı sonrası suyum geldi ikiz gebelik sezaryen oldu sizin haftaniz için bir şey diyemem ama bebeklerim kuvoze girdiler şimdi çok sagliklilar hiç bir problemleri yok şükür her şey geçecek Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
546116- SheDoesntCare gelişimi durduğu için 34+5 te sezeryan doğum oldu ciğer geliştirici vurulmuştu ancak 1 hafta küvezde kaldı şuan 17 aylığız çok şükür büyüdük kocaman olduk ☺️ Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ☺️
mero_81 SheDoesntCare gebelik zehirlenmesiyle 34+2 de doğuma alındım 30. Haftaya uyumlu 1750 kg doğdu kızım 8 gün küvez sürecimiz oldu önceden yapılan ciğer geliştirici sayesinde az bi küvez süreci oldu sonra kavuştuk🫶🏻🌸