Merhaba herkese bebeğimde süt alerjisi çıktı doktor raporlu mama çıkardı eczaneden ücretsiz olarak aldık, ancak sormak istediğim bu mamalar aylık mı yazılıyor ay dolmadan biterse nasıl bir yol izliyorsunuz doktorunuz bunu bebeğin içtiği aya göre ölçeğe göre mi yazıyor ?